【置頂】變態YY穿越雷文開波

一人一D噶變態癡線YY穿越雷文!

純粹自娛自樂!放鬆娛樂健康身心!


啊LU同暴記得睇群公告!

花地...菊花勝地嗎???!!!!

暴:
吃早餐時用來墊台嘅報紙文學版裏頭睇到的.........
差D搞到D粥從個鼻度噴出來!!!!!!!!!
作者你5好講我知你5係腐男!!!!!!!!!
阿LU巨叫我發嘎............
你地慢慢噴啦....可能對你地寫腐文有用處.....



節選自:《羊城晚报》 > 2008-08-22 > 花地·专栏 > 《国风》(作者:程海)


……………………略……………………


他不是不想结婚,而是找不到一个理想的女人。亲戚朋友为了让他成家给他介绍过许多女人,其中不乏漂亮者,但他都看不中。亲戚朋友对他的过分挑剔已经生厌,已没有耐心再给他介绍了。

  他曾有一句名言:“不是缺乏女人,而是缺乏爱情对手。”他认为理想中的女人不仅仅漂亮,而且在气质、修养、学问方面都可以和他进行同层次的对话。他和吴轨交往甚深,他很欣赏吴轨写的一首题目为《对手》的诗。他的那句名言便是那首诗中的句子。

  那是一首题为《对手》的诗,全诗如下:
  

  你总是生活在对手面前

  也许是思想对手

  也许是生存对手

  也许是禅对手,茶对手,竞技对手,


  对手弄痛着你

  对手侮辱着你

  对手温柔着你

  对手残暴着你

  对手榨取着你

  对手拒绝着你

  对手瞄准着你

  对手玩弄着你


  然而你还是选择和热爱着对手


什麽文學版!!!!
什麽詩?????!!!!
=皿=(臥槽)

你当我流嘎!!

如果……一开始……我将果碗饭食左落肚……咁我E+就可以……
就可以有屎柯啦,点解,点解C.C你要阻止我吃距?!
我恨!!!点解呢个世界如此扭曲!!!连碗饭都唔可以正正经经咁食!!!我嘅命运唔通从果个时候就开始定格!?
露露羞,你要接受命运,由你个脑开始唔正经噶果一刻起,就注定你无可能正经吃飯,正经训觉甚至正经地搞GAY,人噶三大欲望你系无办法正正经经地进行的!
我KAO!!!唔食饭我可以忍耐!!唔训教我可以打机!!但系!!!!唔搞GAY我实在系!!!可恶嘅猪杀苦!!如果唔系你嘅背叛!!我就可以正经地×◎我心爱嘅裸裸!!
米傻啦你,你几时×◎得到其他人,你一直都系被×◎果个,就连女人都可以压倒你,话说猪杀苦5系做左你骑士咩?
骑士!!呢个称谓实在令我甩汗。。。。。
其实夜晚系咩体位?你骑距顶系距骑你?
黑暗骑士团欢迎广大GAY民加入!!
尼桑?!你有左我之后居然仲继续發展后宫?你究竟想边个加入啊!
欢迎一切有GAY之士!!我地嘅目标系星期一到星期七,多劳多得
尼桑!你做乜無視我?
裸裸~正因为后宫嘅雄厚,先衬托出你出尘嘅地位~~~
露露羞,你難道就5怕夜夜笙歌虛脫而死?裸裸,你尼桑體力好屎噶咋
困了,累了,喝红牛~~~
毛都未長齊就學人喝红牛!作為同一個公司(日升)噶前辈,我大神基拉私人过两招比你
你真系客气~~~查实俺系阿斯兰控
阿斯兰米又系我噶人~~
KAO!SHIT!
what the hell?
NND阿斯兰竟然一脚踏两飞行船
阿斯兰踏噶船比你见过噶女人仲要多啊
唔惊!!我相信我系距最后嘅一条
露露修,你好傻好天真啊,你当肛蛋00无到咩
阿斯蘭噶船会继续增加
卧槽!!唔好唔记得你地系同一个爹娘!!
c.c你真系调教无方啊……生得一张女王受样噶露露羞E+居然变成热血小受!
哼哼哼哼~~~~所以话你唔识货~~热血小受现在黑市价钱那个高啊~~~简直仲卖得贵过希罗套衫啊~~~
你話希罗套背心单车裤?10蚊都有三件咯!
仲有一件系咩???我一直都唔够钱买啊!!所以先要朝着呢个方向调教露露羞!!!
仲有一件米系底裤咯!
鸡神撒马!!!情让我加入你嘅后宫吧!!!!!!!
自愿加入噶我5要!
KAO!露露羞!!即刻启动死亡打字机!!!我要呢个嘢嘅命运同夜神月一样!!!
夜神月算得咩睇我卍解轰死距!散落吧,千本樱!
露露羞!!估唔到你身怀咁多绝技!!!点解唔一早show出黎!!!
哼,因为我日日都睇少年GAY!王牌当然要最后亮相!去死吧鸡神!
杀左你我就可以称霸宇宙啦
哼哼哼……太天真啦露露羞……你以为我流嘎!!早在前日!!我就雇用左GAY情嘅闪灵二人组做我嘅手下!!!哇哈哈哈哈哈~~
GAY情二人组再GAY情都不过系2P,我E+就召唤传说中噶200人搞GAY集团-冰帝学园网球部
好厉害啊,尼桑真系见识广博啊!
原来尼桑嘅后宫系呢个时候用嘅!!!!尼桑!!!我太仰慕你啦!!!!!
可恶噶露露羞,现身吧自由高达杀晒D人类!
呀咩咯!!KIRA!!rurusyu!!你地身为我嘅后宫有时间自相残杀仲不如快D离服侍我!!!!系米想我休左你地!!!!
阿斯蘭KISAMA,你又话已经同距地断绝关系,原来你仲同距地藕断丝连!
SHIN!!你误会啦!!!其实……我同距地嘅关系……就好似女王大人同太监嘅关系一样嘎咋!!
感我呢?!我系咩啊?!我5理啊!我要去稳REY!然后稳埋你个老想好YZAK一齐玩3P!
横掂你去到边同边个都系受!!何必咁执着呢??
你就系SHIN?好一个白嫩噶受!阿斯蘭感对你,你就米理距啦,同基拉哥哥玩啦!
基拉,朋友妻不可亏啊!
你地一班愚蠢噶人类,居然为佐甘些微噶小事系到吵住老子午睡,该当何罪!!吵我着落闸放猫!(夏目乱如ing。。)
收声!你个搞人兽恋噶小受
落闸放豬殺苦!
你估我想搞兽人恋噶。。但何耐我生得一副受样被只不是猫的猫怪贡献。。。何等失态啊!
可恶,居然敢对尼桑出言不逊,小心我菊爆你!
SHIN!!5好跟基拉走啊,其实距系个变态鬼畜!你会无命噶!
09 | 2017/10 | 11
Su Mo Tu We Th Fr Sa
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31 - - - -
腐敗生物

癡線

Author:癡線
无Y不成世界
唔YY边得世间财
痴线系主流
神经系王道
狗血系中心思想

有搞頭有搞頭啊
全速前進★DA-!
越過銀河來此復仇
宅宅宅宅
“受”能拯救地球

和此人成爲好友

你實在是太BT了
臥槽-—臥槽—-